
Η διαδικασία ενημέρωσης των διδασκόντων για τις εύλογες προσαρμογές συμμετοχής των ΦμεΑ&ΕΕΑ στις εξετάσεις, έχει αλλάξει. Κάθε ΦμεΑ&ΕΕΑ θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
Κανένας άλλος τρόπος ενημέρωσης των διδασκόντων (π.χ. αποστολή προσωπικού e-mail με επισυναπτόμενο έγγραφο προσαρμογών, επίδειξη εκτυπωμένου εγγράφου) δεν είναι πια αποδεκτός!
Μονάδα Προσβασιμότητας του ΕΚΠΑ